17 Ocak 2013 Perşembe

Üniversite Katkı Payları 2013


Üniversite katkı paylarının geri döndüğüne ait dedikodular hızla yayılmaya devam ediyor. Bizde bu iddaları bu yazımızda değerlendirdik.

[caption id="attachment_706" align="aligncenter" width="300"] katkı payları[/caption]

Geçtiğimiz yıl örgün öğretim okuyan öğrenci arkadaşlar için harç ödemeleri kaldırılmıştı hatta ikinci öğretim harçlarının kaldırılmadıgı için bir çok ikinci öğretim öğrencisi isyan ettiğini hatırlıyoruz. aradan tam bir yıl geçti le şimdi yök ün gündeminde olan konu üniversite katkı payı ödemeleri nin çıkarılması. yani harç lar kalktı fakat bu ücret farklı bir ad altında alınacak gibi görünüyor , kısaca teyze değil, anne min kız kardeşi demek gibi birşey..

Harç ların kaldırılması birçok ikinci öğretim okuyan öğrenci tarafından protesto edilmiştiu protesto sebebi ise ikinci öğretim okuyan ogrencilerin harç paralarının kaldırıldayıp hiçbir indirime de gidilmemiş olmasıydı.
Yeni yök taslaginda olan konu ise önümüzdeki dönem de öğrenciler den katkıpaylarının alınması.

Gelişmeleri bekleyip görmekden başka çaremiz yok. Bizde olacakları sizler gibi merakla bekliyoruz ve bu konunun takipcisi olmaya devam ediyoruz. En ufak bir gelişmeyi yine Evrenbilimi.com da bulabilirsiniz. - Üniversite Katkı Payları 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder