6 Ocak 2013 Pazar

AÖF Sınav Sorular ve Cevapları 6 Ocak 2013


Açık öğretim sınavına giren öğrencilerin merakla beklediği cevaplar geldi. İşte haberimizin ayrıntıları.

[caption id="attachment_616" align="aligncenter" width="204"] aöf sınavı[/caption]

AÖF 2013 Güz Dönemi sınavını 5 ile 6 Ocak 2013 tarihlerinde yapacak. 6 Ocak 2013 tarihindeki ikinci oturuma girecek olan öğrencilere trvikipedi.org ailesi olarak başarılar diliyoruz. 6 Ocak 2013 AÖF Vize  sınavında sorulacak olan soruların tamamı ile cevapları AÖF tarafından açıklandığı gibi bu sayfa da olacak.

AÖF Güz Dönemi sınavı 6 Ocak 2013 tarihinde saat 9:30′da başlayacak. Anadolu Üniversitesi İktisat, İşletme ve Açıköğretim Fakülteleri 2001 yılından bu yana sınav soruları ve cevap anahtarları e-Kitap biçiminde  yayınlanmaktadır.

Öğrenciler  TC kimlik  numarasıyla  oturum açarak (Açıköğretim Fakültesi oturum açma sayfası: http://yillik.eogrenme.anadolu.edu.tr/Portal/Giris.aspx) “Fakülte” başlığından “Sınav Soruları” seçeneğine, “Bölüm” başlığından öğretim yılını, “Ders” başlığından istediğiniz sınavı seçerek sınav sorularına  ulaşabilirsiniz.

Eğer Açıköğretim sistemiyle  öğrenim  gören Açıköğretim Fakültesi, İşletme Fakültesi ve İktisat Fakültesi öğrencisi  iseniz, “T.C. Kimlik  Numaranız ” ile e- Öğrenme  Portalına oturum açabilirsiniz.

Eğer Açıköğretim sistemiyle  öğrenim  gören Batı Avrupa  Programı   öğrencisi  iseniz, “Öğrenci   Numaranız ” ile e- Öğrenme  Portalına oturum açabilirsiniz.

Anadolu Üniversitesi örgün  program   öğrencileri  de portalda “ Öğrenci   Numarası ” ile oturum açabileceklerdir.

Yabancı uyruklu örgün  program   öğrencileri  portalda “9…” ile başlayan “ Öğrenci   Numarası” ile oturum açabileceklerdir.

Eğer  öğrencimiz  değilseniz, yukarıdaki kutucuğa “konuk” yazarak e- Öğrenme  Portalına oturum açabilirsiniz. Ancak bu durumda, çoğu hizmetimizden sınırlı olarak yararlanabilirsiniz.

  - AÖF Sınav Sorular ve Cevapları 6 Ocak 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder